joi, 17 ianuarie 2008

Iara leapsa?? Dupa ce o sa ii raspund lui Richie cred ca o sa spun "piua", cel putin pentru o vreme...
Buuuun... Sa trec la treaba. Tema: sa scriu ce visam eu sa fiu de cand eram eu copilache mic pana acum, cand sunt un copilache putin mai mare. Am vrut sa fiu... Multa vreme eram hotarata sa fiu invatatoare. La ce putea sa visele o fata in primii ani de scoala? Prin generala imi placea geografia si am avut parte de profi grozavi, asa ca ma vedeam tot la catedra, dar vorbind despre galaxii, munti si lacuri. Mai tarziu am mai vrut sa fiu sofer de tir, vatman... Asta mai ales in primii ani de liceu pentru ca imi placea la nebunie sa merg cu tramvaiul, ca si acum, de altfel. Visam sa fiu patinatoare (mai ales in timpul Jocurilor Olimpice) si toata ziua ma dadeam in figuri, chinuindu-mi botoseii pe fiecare particica neacoperita de parchet din casa. Eu, care in viata mea nu am fost la patinoar... Am vrut sa fiu si salvamar (cand ma uitam la Baywatch)... Nu cred ca mai trebe sa spun ca nu stiu nici in ziua de azi sa inot. Si mai voiam sa fiu si marinar... sau macar partenera lui Harmon Raab din Justitie militara. Prin a 12-a mi-a trecut prin cap sa ma fac psiholog, dar mi-am dat seama ca pacientii ar ajunge cu siguranta intr-un azil de nebuni dupa ce ar trece prin mainile mele... Voiam sa fiu si bibliotecara (tot in timpul liceului, cand chiuleam uneori ca sa-l ajut pe nenea bibliotecaru' in micul haos din jurul lui). Uff... Ca multe au mai fost! Acu' trebe doar sa astept sa mai cresc un pic si sa aleg. Sau sa mai visez la 1000 de alte lucruri pe care le-as putea face. Paula, tu ce imi povestesti? Chiar sunt curioasa!

3 comentarii:

Carina spunea...

Cand mergem la patinoar? :D

Ioan Usca spunea...

Să-ţi mai dau o leapşă? Că, altfel, văd că nimic nu mişti...

Copilul Atomului spunea...

Nu, nu! Nu vreau lepse, va rog. Astept sa vina inspiratia:(