miercuri, 9 ianuarie 2008

Leapsa de leapsa de la Paula. Tre sa iau cartea cea mai aproape de mine(La regenta, Clarin, volumu' I), sa deschid cartea la pagina 123, sa caut fraza a 5-a si sa le scriu aici pe urmatoarele 4. Ok, tineti-va bine:

- (1979), "Produccion literaria y rentabilidad: el caso de Clarin", en Hommage... a Noel Salomon, Barcelona, Laia, paginas 123-133
- (1985), "La creacion y su funcion en la obra de Clarin", en A. Vilanova (ed.), 1985, pags. 103-120.
-BRENT, A. (1951), Leopoldo Alas and La Regenta, The University of Missouri Studies, vol. XXIV, num. 2, Columbia, Missouri.
BULL, W. (1942), "The liberalism of Leopoldo Alas", HR, X, paginas 321-334.

Nu ma mai joc asa... De acu in colo o sa am grija ce carti tin pe birou!

3 comentarii:

Roxx spunea...

hmmm.. interesant :P

Copilul Atomului spunea...

Chiar si un fragment despre echipamentele zootehnice ar fi fost mai interesanta decat ce am scris... Am avut ghinion cu pagina. Asta e.

Mihai Martin spunea...

=))))) Uauauaaaa.... excelent! :)) Cel mai funny entry pentru leapsa asta :)

Nici eu n-am fost prea norocos... dintr-o carte foarte interesanta am nimerit exact un capitol aiurea si insipid.