sâmbătă, 5 ianuarie 2008

Imi vreau vacanta inapoi, adica cele doua saptamani in care ar fi trebuit sa citesc, sa invat si sa ma pregatesc pentru licenta! Dau la schimb paispe zile nesuferite, in care am stat lipita de calculator facand niste traduceri tampite, super plicitsitoare si nefolositoare pe care nici acu, in ceasul ultim, nu le-am terminat. Si acus e luni si incepe marele balci, iarasi o sa ma tarasc la scoala, si o sa injur de mama focului ca nu am timp sa le impart pe toate. Dar bine ca stiu cum se zice "leader", "manager" si "caiet de sarcini" pe frantuzeste...
Sfinte zile libere, multi prosti mai is care nu stiu sa se bucure de linistea voastra!

2 comentarii:

Richard M. Ilie spunea...

si stii si ce inseamna "audit"

Copilul Atomului spunea...

Termenul asta il urasc cel mai mult. Mi-a mancat nervii