joi, 27 decembrie 2007


Am mai primit o leapsa. Vinovat, adica expeditor: Paula. Am facut un test al culorilor care mi-a aratat inca o data ce persoana minunata, inteligenta si simpatica sunt. Dupa ce mi-am zbenguit ochii citind interpretarea (in engleza...), i-am dat dreptate Paulei care zicea ca se scrie numai de bine. Pe data viitoare as prefera un test de personalitate care sa imi arate fara ocolisuri ce hibe am. Nu e vorba ca nu le stiu, dar ar suna mai realistic.
You are 48 % extrovert and 52 % introvert.
You are able to listen to others, you show a good emotional intelligence, you know how to bring your support to others. You are also a leader, you know how to organize the groups of persons and give them your energy. Finely you are imaginative and creative, you have always new ideas, and you know how to apply them.
Se ziceau mai multe chestii, dar asta e miezu'.
Am mai primit si tema, adica sa dau leapsa altcuiva, asa ca Richie... pazea!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Iti arata si punctele slabe. Analizeaza cu atentie panza de paianjen. ;)

Copilul Atomului spunea...

Acum ca ma uit mai bine... Cum pot sa fiu un bun leader, daca nu stau prea bine la luarea deciziilor?

Anonim spunea...

Si eu ma intreb cum pot fi in acelasi timp f "imaginativa", dar nu si "inovativa". :)) Sau cand scot lucruri cazute dupa mobila cu furculita (ca mana nu intra) nu se pune la inovatie? :)