miercuri, 19 decembrie 2007

Imi place ieslea amenajata in Centru. Pe langa casutele de la care se pot cumpara tot felul de minuni si care apar in fiecare an pe vremea asta, ieslea asta e o noutate. Cel mai mult ma amuza ca lumea nu da doi bani pe figurinele alea sau cum s-or fi chemand; oamenii nu merg sa il vada pe bebelusul Isus, ci sa admire, sa faca poze si sa dragaleasca cele doua oi vii care rumega nepasatoare intr-un colt. Defapt, si mie imi plac mai mult! Nu vreau sa fiu rautacioasa, dar statuile alea chiar is urate; Maria are fata de mulatru, nu pare deloc fericita de eveniment, iar ingerasu' agatat undeva aproape de tavan parca ar avea bratele amputate. Ma distreaza si gardienii publici care stau prin zona. Pot sa pun mana in foc ca nu au ei treaba cu statuile, ci cu mioarele alea grasune. Daca m-ar fi intrebat cineva care imi sunt preferintele, as fi zis ca mi-ar fi placut sa vad si un magarus. Pun pariu ca ar fi induiosat toata populatia care trecea prin zona.

4 comentarii:

Richard M. Ilie spunea...

Dar ursii din Mall i-ai vazut. Sunt conectati la curent si se misca ca niste roboti. Toata lumea face poze cu ei :)) Dragalasii!! Cati stiu ca ursii polari adevarati mananca din gunoaie prin alaska sau se inneaca pe coastele Groenlandei pt ca gheata e mai departe decat anu trecut.

Paula spunea...

Bine punctat. Admiram niste ursi artificiali...pana ne vom trezi intr-o zi ca nu mai exista varianta naturala. :D

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Ce dragute sunt oile alea. mi-au placut si mie mult de tot si ma gandeam ca e ceva foarte dragut. Dar langa mine s-au auzit voci care ziceau ca le chinuie pe bietele animale. Eu am zis ca nu le chinuie pentru ca la fel si-ar petrece timpul si in staulul lor. Iar ursii aia polari din mall sunt atat de induiosatori incat nu ma mai satur sa ii privesc. La fiecare vizita in mall ma duc sa ii vad.

Copilul Atomului spunea...

oameni: ursii nu i-am vazut ca nu ma duc prin mall. faceti o poza daca aveti ocazia, sa ma dumiresc si eu.
oile nu cred sa sufere ca arata perfect sanatoase, ambianta au, papa la fel.. Nu cred sa fie prea mofturose. io ma gandesc ce o sa se intample cu ele dupa aia, adica ce tocana misto o sa iasa din ele si ce caciulite cool... Asta este.
despre animalutele care sufera... Ce sa zic... Alaska, Groenlanda sunt departe. Caini transati gasim prin toate partile, maidanezi lesinati de foame la fel, dar fac parte din "normalitate". Daca noua ne e bine si cald, ce e prin jur nu prea conteaza.