marți, 19 februarie 2008

Nu pot sa imi explic prea bine de ce incep sa tremur cand cineva suna la usa. Intr-un fel ma bucur ca nu prea ne trece lume prin batatura, sunt scutita de palpitatii. Azi pe la pranz, pe langa tresariri si tot tacamul, am ramas si cu mancarea in gat cand soneria o inceput sa zbarnaie. Si iasa seful de trib si incepe sa parlamenteze ceva cu grozavia de afara care imi stricase mie linistea. Aud ca personajul se prezinta, spune ca e de la o facultate si ca vrea ceva. Si in timp ce eu ma rugam in gand "tata, nu ma chema...", el deja se plictisea (probabil nu pricepea nimic), asa ca m-a strigat "hai, draga tatii, in gura lupului". Ce era sa fac? Si intr-o clipa, stateam asa... una in fata celeilalte. Una mai speriata ca cealalta. Iarasi isi tremura vocea si imi spune ca e de la facultatea X... Mie imi stateau toti neuronii blocati si nu am inteles decat ca facea un sondaj. Mi s-a facut asa o mila de spaimele noastre, ca am poftit-o inauntru. Stateam amandoua stingherite in camera si in timp ce isi scotea hartoagele si sculele de scris, io stateam ca o condamnata si tot ma fataiam de pe un picior pe altu. M-a intrebat de administratia locala, de politicieni, de cum ma informez eu despre ce se intampla in oras, cu cine as vota... Mi-a citit ea niste nume si i-am zis ca nu as vota cu nimeni, ca n-am habar cine is aia. Ar fi putut foarte bine sa imi citeasca numele vecinilor, ca nici pe aia nu-i cunosc... Cate chestionare mai ai de facut?" "Vreo 40... Si nu prea imi raspunde lumea. In blocul asta doar doua persoane mi-au deschis. Imi e cam frica de betivi..." La sfarsit m-a intrebat de intrarile cu numere pare de pe strada mea si iar am aberat, de parca nu eram de pe lumea asta. Mi-a multumit de parca i-as fi dat cine stie ce. Cand sa plece, a lamurit-o tata pe unde sa mearga si ea nici nu clipea.
Imi si imaginez cum bantuie prin nenorocirea asta de cartier si cum isi poarta frica de la o sonerie la alta. Dracu sa o ia de treaba.

9 comentarii:

Carina spunea...

La mine de ce nu vin sa faca sondaje? Mie chiar imi place sa raspund :(

Copilul Atomului spunea...

Habar nu am. E prima data ca vine un student cu chestii din astea. Si mie mi-ar fi placut sa raspund la chestionar, daca ar fi fost pe alta tema.

Ioan Usca spunea...

Sunt mangă şi am chef să fac un sondaj!
Unde stai, mai exact?...

Copilul Atomului spunea...

A, nuu... Nu mai vreau sobdaje pe anul asta. Nu de alta, dar ma consum prea mult sufleteste. :)

Richard M. Ilie spunea...

Eu am mai facut sondaje. Acasa a venit o tipa cu intrebari despre societatile financiare si alte chestii. Iar in oras mam bagat la un poll despre o marca de bere. Am baut 2 beri cu ei, am respuns la nush cate intrebari si la final mam ales si cu un pachet de cafea. As mai merge la dinastea.

Paula spunea...

Pe mine ma enerveaza cand la inceput imi zice "doar 10 minute" si in final dureaza minim 20. :D

Copilul Atomului spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Copilul Atomului spunea...

Rich: Pacat ca fata nu mi-o dat nimic. Un pix, o batista, ceva... De astia din magazine imi e groaza. Cand vad cum stau cu feliutele de salamic in scobitori sau cu cereale in paharele, imi vine sa ma ascund sub pamant. Traiesc intr-o lume periculoasa:D

Paula: Pe mine nu m-o mintit ca tine putin, asa ca nu m-am mirat cand o inceput sa dea pagina dupa pagina:)

marcela spunea...

Acum cateva luni am facut si eu niste chestionare. A fost groaznic sa bati din usa in usa. In plus ca unii, se comporta urat si iti inchid usa in nas. Oircum, batranii, saracii, imi ziceau ca le e frica sa deschida din cauza hotilor.