vineri, 22 februarie 2008

Acest post/articol/mesaj (cum s-o fi chemand) este pentru sufletele duioase care se intreaba de ce bate vantu' pe paginuta asta. In primul rand, scriu prost si degeaba. In al doilea rand, ma pregatesc intens pentru licenta adica citesc bloguri toata ziua. Cand vad ce sclipiri au unii, imi vine sa tac, sa nu mai pun mana pe tastatura, sa nu mai scriu niciun rand (eventua doar liniute si bastonase), sa nu ma mai duc la scoala, sa...
Ma mai joc si de-a origami, asta cand ma dor ochii de la atata citit. Ieri am facut un model splendid, de mi se imbucurau ochii si mi se umfla pipota de mandrie.
Na gata, ma intorc la studiat...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Las ca stiu eu ca faci origami toata ziua...si noaptea. :P

Copilul Atomului spunea...

Da, Paula. Mi-am si pus o bentita in cap,ca japonezii. Fac o figurina din 250 de bucatele de hartie, mai mananc un bob de orez, dupa care ma uit la songoku si citesc 10 bloguri.

Richard M. Ilie spunea...

In primul rand citeste mai putine bloguri :))
In al doilea rand ce-ar fi daca ai scrie un post despre o figurina origami pe care ai facut-o. Cu poza bineinteles. Cu sfaturi cum sa o facem si noi. Sa vedem si noi cate sti de indemanatica.

Copilul Atomului spunea...

Rich, ce sa fac daca is asa multe bloguri?:( Indemanatica si cat incape. Cand termin de tricotat botoseii de casa, vrei o poza si cu aia? O sa se sperie lumea de activitatile mele extrascolare...